Det var en smuk morgen 08:08 i SOLens magiske og kraftfulde energier, der manifesterede sig i en dyb forbindelse til Den Gyldne Kundalini.
Y A N A N T I N 💛 Balancen i ALT
Jeg tog til Cusco i Qorinkancha for at forbinde mig med SOL skivens lys, kraft og visdom. Jeg sad i den Katolske Kirke ved siden af templet. Bygget af spanierne.
Det var en magisk dag og SOLskiven dukkede op her og der og manifesterede sig fysisk på SOLens ALTER i mit Gyldne Hjerte.
Vær med 💛 Healingsmeditation
Triple 8 tallet forstærker healingen af vores ROD hvor de 2 store kamre repræsenterer vores feminine og maskuline energi, forbundet til hjertet og vores Sjæl.
Hvilken frygt, angst eller anden følelse fastholder os i overlevelse. I dag har vi muligheden for at bede Ærkeenglen Metatron, vores forfædre og åndefæller om støtte til at bevidstgøre vores Sjæls fulde potentiale, visdom og Sjælskald. Det JA vi har med os herned på Jorden.
Healingsmeditationen kom igennem her til morgen i min praksis. Tiple 888 REaktiverer Den Gyldne Kundalini via ROD, Hjerte, Hals til Pineal og helt op til Monaden. Vores StellarGateway.
En meget Powerfuld healing af vores nervesystem via vagusnerven, medoulla den kosmiske mund ved kraniekanten, forbindelsen til GUDS sandhed og SOLen, der inviterer os til samling i energierne, for at manifestere vores LYS på Jorden.
Vi modtager indstrømningen fra Merkur, der er REtrograd og forbundet med Løven og Halschakraet. En velsignelse fra det oplyste Halschakra Telephony, der giver os adgang til at kommunikere i alle dimensioner forbundet til vores Sjælstjerne.
Sirius, SOLen og Helios gennemstrømmer os med 12. dimensions lysende gylden energi, der skaber en portal til at forene vores personlige LØVE ~ JEG ER ~ med den Guddommelige LØVE - I AM - Monaden.
Vores lys og Stjerneport med de 12 bevidstheder, Chakana og Metatron.
Healingsmeditationen er herfra Pisac, hvor APU'erne holder rum sammen med alle elementerne, Den hellige flod Urubamba og Tayta Inti, som gavmildt lod sine Gyldne lystråde levendegøre vores hjerter og Gyldne Kundalini
Healingsmeditationen er her på min YouTube kanal
Tak for genkendelse
og for at mødes i
Gyldne Hjerter💛
.
.
.
Munay💛
Vær den du eR
Lys 💛 Kærlighed
.
.