Indvielser på Christians Ø

Ceremonier og indvielser på Måne Øen

Intuitivt guides jeg til at formidle Ceremonier og Ritualer. Denne rejse er ganske særlig, da den udspringer af et møde jeg havde med Den Blå Månes Dal, der ligger ved Titicaca Søen i Peru samt mine rejser i Peru med Inka indvielserne og den store indvielse ~ Hatun Karpay.

Det hele startede med Inka Indvielserne i 2017, hvor jeg besøgte en god ven. Jeg stod og kiggede på bøger og ud af hylden faldt Elizabeth Jenkins bog ~ Inka Indvielserne. Den kom med mig hjem. Det var i foråret og den satte mig i forbindelse med en dyb genkendelse af en visdom,

der liver i mit hjerte.

Jeg valgte at modtage de 9 Hellige Inka Riter i efteråret 2017 af en Shaman i Danmark, som har modtaget dem i Peru. Det blev portalen til at give dem videre i min egen form.

I maj 2017 havde jeg besøg af en kvinde som havde været i Peru og der mærkede jeg også at mit INKA frø blev vandet. Vi mødtes i sommeren 2018, hvor der igen landede en bog i mit hjerte ~ Andesbjergenes Hemmelighed.

Den lod sig vente lidt.

I januar 2019 modtog jeg en åbenbaring af min sjæl.

En kæmpe energi åbnede sig i hele min krop og jeg vidste i dette øjeblik, at Peru kaldte på mig. 14 dage efter stod jeg i Lima på vej til Cusco.

Det hele dirrede på mig. Jeg anede ikke hvad jeg havde gang i. Snart blev jeg opmærksom på at jeg var her for at gå den store indvielse. Hatun Karpay ifølge Elizabeth Jenkin og Shamanen Juan fra Peru.

Jeg havde medbragt bogen og rejsen satte i gang rundt til de helle spots, der gav mig indvielserne til Pachamama, vandet, vinden, månen, SOLen og en masse andet energiarbejde relateret til frisættelse af historier, traumer og uro. En REaktivering af de 12 chakra og DNA. Min navlestreng til Pachamama og Creator ~ den Gyldne Kundalini.

Da jeg landede i Wiraqosha Templet var jeg dybt rørt. Mit hjerte og sjæl genkendte Templet og jeg modtog SOL indvielsen. Beskeden er at bringe 12 sjæle til Guds Templet, når indvielsen til 5. niveau ~ Inka Malku og Nusta er fuldendt.

I Templet fortsætter opstigningen til 6. niveau

Sapa Inka og Qoya ~ Yanantin

Det Hellige Gyldne Par

Balancen i alt

Da jeg vendte tilbage til Danmark vidste jeg at rejsen gik til Peru igen til efteråret 2019, hvor vi gik Hatun Karpay og modtog de 9 Hellige Inka Riter.

Jeg havde medbragt bogen Andesbjergenes Hemmelighed og mærkede et kald op og ud i bjergene, for at møde det *kloster* der står skrevet om i bogen, der ligger i Den Blå Månes Dal, hvor Amaru Muru og Amara Mara's Portal ligger. Et møde med Shamballa energien  ~ enhedens lys ~ Yanantin.

Jeg husker da jeg læste om dette *sted* første gang blev jeg dybt dybt rørt. Fornemmede måske mere, at det var en tilstand end et fysisk sted. Jeg vidste at en dag måtte jeg besøge Måne Øen med SOLskiven fra MU og SOL Øen.

Jeg tog tilbage til Danmark 3 mdr tidligere end jeg oprindeligt havde planlagt, hvilket var årsagen til, at turen til Titicaca og Qeroerne desværre ikke blev gennemført.

Min sjæl længtes og i marts 2020 tog jeg til Peru igen. Fokus var Qeroerne i APU Ausangate. Jeg havde for en stund *glemt* *klosteret*

Jeg nåede lige til Slange og Måne Templet inden alt lukkede ned og jeg opholdt mig det samme sted i 4 mdr. Ingen udgang fik mit fokus på undervisning i ONLINE Yoga og energiarbejde det sted jeg var ~ heldigvis i den Hellige Dal omgivet af APU'erne.

Den sidste måned derude boede jeg tæt på Intihuatana ~ SOLbjerget og gik til bjerget og floden næsten hver dag. Her fik jeg mit Quechua navn ~ Mama Yaku af en Shaman.

Endnu en SOL indvielse med indstrømning fra Ypperstepræster og Ypperstepræstinder, hvor ISIS stod frem med sin Rubin i panden.

Symbolet på ubetinget transcenderet kærlighed.

Jeg var dybt dybt rørt og taknemlighed for at Pachamama og Creator favnede mig i den Gyldne Kundalini. Alt var levende. Jeg så og mærkede hvordan alt bevægede sig og talte til mig.

Ultimo Juli 2020 valgte jeg at tage tilbage til Danmark velvidende at det næste step ventede mig på

Bornholm ~ SOL Øen.

Efter 2 døgn på Christians Ø ~ Måne Øen har jeg modtaget en integration af alt det jeg har været med indtil i dag. Jeg spreder mine vinger. Ørnen og kondoren flyver side om side i himmelrummet og smelter nu sammen til en Majestætisk og kraftfuldt væsen. Jeg går til midten af Chakana og lader mig gennemstrømme af Den Gyldne Kundalini

Min sjæl og jeg siger JA til at gå i *kloster* vi siger JA

til at gå med vores aftale. Vi siger JA og dybt TAK

En DEDIKATION til at være den vi eR

Gå med lys og kærlighed

i fuld service til det

højeste bedste

for alle

Ceremoni i 555 portalen på Christians Ø ~ Måne Øen

Siden jeg kom til SOL Øen har jeg mærket et kald til Måne Øen og vidste det blev når tid eR. Jeg mærkede at 555 portalen var tidspunktet og drog afsted.

En kær søster var taget til Peru for at arbejde med SOL skiven og Amaru Muru's Portal ved Titicaca. Det var helt åbenlyst, at jeg rejste med fra Måne Øen.

Det blev den vildeste indvielsesfest, da jeg intuitivt lod mig guide rundt på Øen. Et gensyn med Den Blå Månes Dal, Templer og til sidst *Klosteret*

Der blev også sendt sjæle på den anden side ~ herunder Dr. Dampe og hans ven Frederik, der ikke helt havde sluppet øen.

Jeg boede i et lille stenhus alene i naturen med havet omkring mig. Det var en vidunderlig rejse hjem i mit hjertet. En dyb forening af min Keyholder, der er på den anden side og støtter mig derfra. Det har jeg vidst siden 2018 uden at jeg har skabt interesse for det. Nu blev energien vækket og vi er forenet i hjertet på Energibroen mellem himmel og jord. Regnbuebroen

Til dig der læser med her, så vid, at denne rejse er en portal ind i at gå med tillid til den kraft vi alle bærer ~ tilintetgørelsens kraft ~ Det sorte lys princesse, der bærer kraften til at transcendere seksualiteten og skaberkaften til en højere bevidsthed. At vi går i verden med en ubetinget kærlighed ~ Yanantin ~ Balancen

Den Gyldne Kundalini

Tænk sig at denne indvielse er skabt her i Danmark på SOL og MÅNE Øen. Det er så vildt hvordan det hele er forbundet. Jeg så det i august 2020 da jeg var her og overnattede på klipperne ved GUDhjem i 8/8 portalen ~ Lions Gate ~ Svanerne inviterede mig til at dykke dybt. Dernede i dybet så jeg portalen af Gylden energi til Peru og Titicaca.

Jeg mærkede noget ganske særligt var på vej.

Tak til alle mine relationer

Lions Gate Portalen 2021

Tog til Måne Øen (Christians Ø) for at integrere og være med Lions Gate energien på en vision Quest uden kontakt i 5 dage.

Det blev en dyb transformerende rejse, hvor jeg integrerede den første rejse, hoppede i det dybe vand i en omfavnelse af det Sorte Lys prinsesse. Jeg mødte portalen til El Aramu Muru i klipperne, som lignede en stenstol som i Peru. Der blev trommet og healet.

Rubin Søen

Den nye opgave ved Rubinsøen blev at manifestere det første møde med El Aramu Muru på energibroen. Jeg blev inviteret til at gå ud i søen med en kæmpe Amatyst krystal over hovedet. En healing og frisættelse af energi fra kvinder og mænd, der er gået i søen frivilligt eller er blevet kastet i vandet eller bedt om at gå ud med sten om hals og ben.

Meget kraftfuldt at mærke jeg blev trukket ned i søens dyb for så at slippe krystallen og komme op igen.